شناسهٔ خبر: 21031 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر آموزش و پرورش

پروژه مسکن ۲۴۷واحدی مهدیشهر به بهره برداری رسید

مسکن مهر گیلان مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان در حاشیه بهره براری از پروژه مسکن ۲۴۷ واحدی مهدیشهر گفت: برای ساخت وتکمیل این واحد ها بیش از ۱۳۰میلیارد ریال اعتبار از محل کمک های دولتی هزینه شده است.

به گزارش ایرنا، غلامحسن بنازاده روز سه شنبه در افتتاح ۲۴۷واحد مسکونی استان سمنان درشهرستان مهدیشهر افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بیش از ۱۳۰میلیارد ریال اعتبار از محل کمک های دولتی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این واحدهای مسکونی در اراضی زمین های دولتی و به صورت اجاره ۹۹ساله در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

وی با بیان این که برای ساخت همه واحد مسکونی ۳۰۰میلیارد ریال بودجه از محل اعتبار مسکن مهر تخصیص یافته است افزود: باقی مانده ساخت ۲۴۷ پروژه مسکن از سوی متقاضیان هزینه شده است.

بنازاده تصریح کرد: عملیات ساخت این واحدهای مسکونی از سه سال گذشته آغاز شد و هرکدام از این واحد هااز ۸۱متر مربع زیر بنا برخوردار هستند.

در این مراسم وزیرآموزش و پرورش بصورت نمادین کلید یکی از واحدهای افتتاح شده را به یکی از فرهنگیان بازنشسته اهدا کرد.

برنامه های رئیس جمهوری و هیات دولت در بیست و ششمین سفر استانی به استان سمنان، شرکت در شورای اداری، نشست با نخبگان، علما و ایثارگران، نشست با سرمایه گذاران و امضای نمادین تعدادی تفاهم نامه و مصاحبه مطبوعاتی است.

کاروان تدبیر و امید از ۲۴ دی سال ۹۲ تاکنون به استانهای خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام ، لرستان، چهارمحال و بختیاری ، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان، گلستان، خراسان جنوبی ، بوشهر، اصفهان، قم، گیلان ، فارس، آذربایجان شرقی، شهرستانهای استان تهران (شهریار ، ملارد و قدس)، خراسان شمالی، کردستان، شهرستانهای استان تهران( اسلامشهر ، رباط کریم و بهارستان)، همدان، مازندران، شهرستان ری (جنوب تهران)و یزد سفر داشتند.

نظر شما